vad ska jag äta till lunch?

Hej
 
Alltså hade glömt hur kul det är att ta bilder med datorcamen. varför är det så kul?? mkt bättre än selfies. 
 
idag regnar det. det påverkar hela mitt livstillstånd 
jag läser en bok som jag aldrig trodde jag skulle läsa 
dricker iskallt kaffe, som vanligt, tycker om det......?? sånt ni vet som har stått vid sidan av en i typ en halvtimme och har blivit riktigt kallt och glaset är lite äckligt och man funderar på om man ska micra det en gång till, tar en liten klunk och tänker.....
jag har nya skor. har nog aldrig köpt riktiga *sportskor* förut? känns kul och fräscht
kul försök att ta en bild med *sportskor*
funderar på livet som är mitt. hmmm! 
 
 
 
 
 
från camarkivet. HAHAH
 
hade väl precis som alla andra klippt page och färgat håret mörkt efter att ha sett "León" med nathalie portman
uppsala... mörkt...
siesta i fuengirola
också i fuengirola. minns att min hyresvärdinna sa att jag inte passade i det där läppstiftet för att det inte var rätt färg för mig och jag ba *hehe okej* gick ut ändå och visste att det där läppstiftet är SKITSNYGGT
gräs-balkongen... fan sakny på den 
 
solbränd och härlig! som en sån gina tricot-tjej! en fräsch tjej
alltså VERKLIGEN throwback till när jag lajvade *fräsch tjej*!!! en underbar tid
flyttade hem, skaffade eget place och hade superkul med min nya 100%-iga självdistans
 
håhå jaja 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0