HELLOOO

 

HELLOOOO

 

sedan sist då

jaha!! ett 30-tal dagar kvar i den här bonnhålan. ska väl inte ta ut känslor i förskott (skoja gör jag jämt) och känns som om det kommer bli GENOMSORGLIGT
 
därför ska jag lägga upp mina favoritklänningar från met-galan förra veckan
1. kanske inte helt oväntat - livets kvinna, livets hantverk, livets style, more is forever more
 
2. för att allt är prada och prada är LIFE! färgen, brodyret som måste göra den omöjlig att sitta i, handskarna, hårjoxet
 
3. för att gothen leve längst
 
4. VÄRLDENS FINASTE! 
 
5. gothen leve 2.0
 
6. gothen leve 2.1.............fyfan vad nice det är med helsvart
 
7. chloe sevigny en fucking superstar. STIL! 
 
8. Sen den här dolce&gabbana-skapelsen då!!!!!!!!!! helt otrolig, som om en italiensk drottning från 1600-talet klev in. cool cool cool
 
 
PÅ TAL OM KLÄDER SÅ KAN MAN JU BÖRJA TÄNKA PÅ HÖSTKAPPOR /MVH 25 GRADER I SKUGGAN
 
 
 
 
 
ANNARS DÅ?! var dödssjuk förra veckan IGEN, har haft feber tre ggr på två månader vilket är extrem ovanligt för mig (.....ngn sällsynt cancerform....??). för att fördriva den vakna tid jag spenderade i min egen kallsvett började jag kolla på parks and recreation. TACK MIG SJÄLV FÖR DET GOA BESLUTET
 
 
slut på trams

RSS 2.0