hej hopp

 
 
wow, för exakt en vecka låg jag under duntäcket och huttrade i kallsvett och solfeber efter att ha *myst* i solen en hel dag utan solskydd, nu sitter jag och huttrar med massivt regn utanför fönstret och molnen är så låga att bergen omkring rondish knappt syns. vädret är minst sagt skiftande. STABILISERA REJ DÅ! fördelen med blötvädret är att jag får himla massa brodering gjort, behöver liksom inte gå ut. har ändå sen jag var liten älskat *dåligt väder* pga en sån rimlig anledning till att få stanna inne och slippa leka/gå ut/träffa människor :))))))))) 
har för övrigt varit i Ronda i sju veckor på söndag och efter mars har halva (planerade) tiden gått. wow hur tiden går......dagarna som är livet........ le premiour jour du rest de ta vie...... snart är jag tillbaka i lille norrpy och ska göra nåt annat. MEN JAG KOM JU NYSS HEM FR SPANIEN?! insane! insane I tell u! 
 
 
 
 andra kul grejer
 
mandelblom! kul tycker jag! 
 
vackert och kul på väg till skolan
 
den snuskigaste vidrigaste fågelbassängen jag någonsin sett, som dock ligger i en världsfin park som består av höga träd och krokiga vägar med små fontäner och långa stråk där barnen åker rullskridskor (MÅSTE SKAFFA!!) och parken tar slut vid ett stup med superromantiska balkonger där man kan stå och tita på vykortsbergen och solnedgången och tänka på livet
 
 utsikt bl.a.
te vänster
rakt nedåt :))
 
och te höger i en göttig solnedgång! 
 
och här är en utmärkt bild på när jag drack cava på Katys balkong häromdagen. 
 
och här är en bild på mig JÄMT
jag representerar stämningen i bilden då, inte M.M's angelface...tyvärr
 
och här är en bild på mitt senast påbörjade projekt. alltså personen till höger ska tända en cigg men varje gång jag tittar på den så ser jag bara hur hen röker pipa.............???
 
nu är siestan snart över och jag ska väl krångla mig ur mina *yogapants* (yass det är sant) och klä på mig ngt anständigt för om en stund ska vi iväg och kika på när en 18-årig familjemedlem tränar på att bära en några ton tung tronjävel med maria magdalena på, eller ngt (annat??) helgon, inför processionen han ska gå under semana santa-veckan, alltså påsk. Påsk i späni två år i rad! 
 
tjing tjing
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0