HAPPY FRIDAY

jaha! 
 
så sitter man här igen då med ett berg av läxor och uppgifter men istället för att plugga känns det rimligt att lyssna på Rihanna, läsa allt som finns att komma över ang flygolyckan (samt faktumet att zayn lämnar 1D!!! bra smart jävla kille!!) och tänka på att jag borde färdigställa en sjuk massa broderier
 
jag har tappat min telefon i toaletten. den funkar ej:))))
 
 
köpte en ny kjol (och 4000 andra grejer) när jag var i Fuengi i tisdags. den är för gullig, känner mig som rachel!! bra köp
 
ÄVEN DENNA SUPERHJÄLTEDRESS SOM JAG ÄR SÅ GLAD FÖR!!!! SAMT OÖVERVINNERLIGA SKOR!!!!!!
 
mina bästisar. jag är nog den bästa ever som låter dessa vilddjur till tvillingar hoppa i min säng 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0