en liten listis!

I listan med utkast hittade jag denna underbaring till lista som jag fyllt i för nästan exakt ett år sedan, i februari när jag bodde i Fuengi hos knäppa tanten och levde ett spektakulärt liv på solkusten. kul!!!! nu uppad med aktuella svar!!!!

 

1. Hur gammal är du? 20... är helt ok överens med min egna ålder, men mitt intresse för underbarn och unga talanger är sååå smärtsamt eftersom jag vet att jag aldrig kommer bli en sån själv. heh // 21.. woop

 2. Hur gammal känner du dig? som 16... typ // orka

 3. Vad har du gjort i dag?  ätit frulle på balkongen, gått på café med sara, hittat en engelsk bokaffär lagom till att siesta-jäveln började, jobbat, kommit hem, funderat och kollat på svtplay // fan vad det där lät najs. jag har gått upp ur sängen, hindrat barn från att springa kring poolen, ätit pan con aceite, druckit kaffe utan koffein (varför??), gäspat, läst, pluggat, storknat, skypat med världens bästa alba som jag saknar så himla mycket, *lekt*...........

 4. Vilken film såg du senast? Brukar typ ALDRIG kolla på film?? Men igår fick jag ett ryck och såg Pretty in pink (heh SÅ BRA) och i lördags var jag på bio och såg The Grand Budapest Hotel, också så bra! // gud vad detta känns som igår, minns till och med den dagen lol. film...............?? vet ej

5. Vem ringde du senast? Sara <3 // om skype räknas så var det alba, annars Katy

 

6. Är du besatt av någonting? Besatt? // sigge eklund, att va *fri*, iphone-helvetet

7. Är du rädd för blod? Nä. Om det inte är massiva mängder av det // nä

 8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? I min lelle säng med lavendelfärgade sidenlakan (det är sant), i mitt lelle rum med vita kalkväggar, i den lelle lägenheten jag hyr ett rum i på Calle Ramon y Cajal // just nu är det kolmörkt i mitt rum och jag vill inte föreställa mig hur mitt ansikte ser ut i ljuset av datorskärmen.............................. men jag har en stor säng i mitt rum med fin trägavel och en nattduksbord, ett stort fönster och garderob. befinner mig i sängen

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart // svart

 12. När vaknade du i dag? Först vid 8. Sedan vid 9. Sedan vid 10. // typ 07.30

 13. Vilken är din favorithögtid? Ingen. De är SÅ trökiga. Är dock väldigt förväntansfull inför det stundande katolska påskfirandet, det ska bli spännande att se // gud vad *cool* då! fan alla, fest e bäst. dock svintrött på julen. kan man inte fira typ var tredje år istället? 

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? HÄR. Faktiskt. Annars vid köksbordet hemma hos mamma som har kålpudding i ugnen. // EXAKT VAD HO SA FÖR ETT ÅR SEN! 

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? ......... stockholm?? skoja. vet ej

 
 16. Hur vill du tillbringa din pension? I en solstol med parasoll, i en sidenmorgonrock med en GT som aldrig tar slut och en person som läser högt för mig. På franska rivieran gärna annars vilken strand som helst som inte har barn och osexiga hängmagar // same måste jag säga. gu var på divigt humör när jag skrev det där? vill bo utomlands och hyra en liten lägenhet och lära mig ett nytt språk när jag är pensio!

 17. Vad lyssnar du på just nu?  Alltså jag lyssnar ju inte på musik längre, åtminstone inte till för någon vecka sedan... Om jag lyssnar nu så är det TOTALT kommersiell partymusik. Spelar ingen roll om det är frukost, jobb, förfest eller utgång, det blir samma. Annars gillar jag ju att tro att jag är en rockig tjej, jimi hendrix och the doors. // vadå jag ÄR en rockig tjej. just nu lyssnar jag bara på detta Poolside – Pacific Standard Time Florence + The Machine – Spectrum (Say My Name) - Calvin Harris Remix

 18. Har du någon gång brutit ett ben? 

 19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Hhaha. Kan inte ens minnas sist jag hade fem saker på min hylla i kylskåpet // skön fett sant. meneeee ägg, ost, pasta, olivolja, vet ej, 

20. Vem är din favoritkändis? orka

21. Vad är du på för humör just nu? inget spec??

22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa... .......................

 23. Snarkar du? NEJ usch // men gud chilla

 24. Vilka yrken har du provat på? Haha

 

25. Hur går du helst klädd? Som Kim Kardashian. På riktigt

 
 
Bästa outfiten i livet, kort tröja och svintajt pennkjol i trikåtyg. Dock att mitt e H&M eller Primark och hennes uteslutande är calvin klein eller dolce & gabbana... But i will hang in there en da e jag också där PROMISE// så sant exakt detta tack 

26. Vilket stjärntecken är du född i? Stenbock. Och det KÄNNS verkligen som om jag är en stenbock. Lovin it // detta är ju fortf sant, ÄR stenbock

27. Vilket är ditt favoritgodis? allt som är JÄTTESALT och lakrits

 28. Vad sa du senast? Något till lägenhetens hund, haha // nanooooouk<3333 sa precis see you tomorrow! 

 29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? I högstadiet - allt typ (förutom natur ofc), i gymnasiet - INGET (förutom möjligen svenska). Gud vad jag latade mig genom gymnasiet. Inte så ledsen över det dock // sån rEBELL. sant dock

31. Vilken är din favoritaffär? Just nu Primark. Lökigt. Annars second hand, eller gucci :P // ...ingen.......

 32. Vad har du för storlek i kläder? 36 i Sverige, här typ 32?? Spanska storlekar är jättekonstiga. // bry

35. Hur många gånger har du flyttat? Jättemånga. Säkert 15 gånger under hela mitt liv hittills, kanske fler

 36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med (inte saker för att ta sig därifrån)? // ett drinkset (som innehåller sprit och sånt också), nån musikspelare med jättelång batteritid och massa offlineplaylists (antar att jag ej kmr ha wifi :)) och .......?? en perfekt kille?

 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nu för tiden, definitivt kvällsmänniska. Är ju just nu fortfarande vaken trots vardagskväll. Har väl aldrig gillar morgonar i och för sig // usch har blivit en sån beige brud, gillar morgonarna nu men är nog ändå en kvällis........

38. Senaste filmen du såg på bio? The Grand Budapest Hotel // Gentlemen

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Haha ja, så bra minne

 
 

41. Vad åt du till frukost? Yoghurt och toast // bröd med olivolja och kalkon. och kaff!

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Nä önskar att jag hade möjlighet att göra det!!!!!! Hatar att köra bil planerar att strunta i körkort

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet.............. // i min säng..........................

 46. Vad var det sista du åt? Yoghurt. Haha // apelsin

 47. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 08.45 // 07.50

 48. Är du blyg? Nä, inte blyg, även om folk tror det. Jag orkar typ bara inte prata så mycket med folk om det inte är speciellt intressant... // nä jag är verkligen inte blyg, men här tror folk det, jag bara...gillar inte att prata.........med folk.......

49. Har du något tatuering? Är så OMÅTTLIGT SUGEN!!! // SNART!!!

51. När flög du senast? Den 22 januari när jag flög hit<333 och trodde att vi skulle krascha i havet precis utanför Malaga <333 Kommer aldrig våga åka hem // 1 feb!!!!!!!!!

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Lololololllll. promenera!

54. Har du några husdjur? Nej 

55. Vill du gifta dig? Som jag känner just nu, nä

56. Var växte dina föräldrar upp? Norrpet

57. Har du någon gång ringt polisen? Nä

58. Vilka är dina största svagheter? kan inte planera min tid eller komma i tid, göra upp planer överlag, ganska lat..........

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? linnsan, luli, Lenn, lennyk, limpan, nu; "sueca"

60. Vad ska du göra imorn? Plugga, gå till skolan och ha lektion, köpa skosnören, vet ej mer!!!!!!!!!!

 


så jävla tråkig lista?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0