JAG VET ATT DET STAVAS BIBLIOTEKARIE!!!!!!!!!!

Anna Zimmerman. Eller Eleonor. Jag gissar på att nån av er bär skulden för den extrema irritation jag känner just nu (extremt lågt blodsocker kan också spela in). Eller om det var någon annan liten odåga, VISA DIG! 

INGEN RÄTTAR MINA STAVFEL!!! För jag gör aldrig några, av princip. Men likt piloter och kirurger så vilar den mänskliga faktorn även inom mig, och ibland slinter jag på tangentbordet. 
Därför ska du som rättade mig komma till det tråkigaste rummet i helvetet där inga häftiga rebeller, våldtäktsmänsmördare eller diamanttjuvar finns. 

Jaha...

annars då.....??

...

Orka att jag bor här! Tots Fucking Amazing! 

Världsbokdagen igår, hängde med folk från skolan och Ronda och läste poesi (jag på svenska??!) och vi hade vinprovning och allt ägde 

<3
Sen badade vi i vattnet i El Tajo!!!!!

!!!!!!


Nu ska jag hem och höja mitt blodsocker och bestämma outfit till imorgon när jag ska på en satans comunión och måste vara uppklädd till tänderna. 

Sen ska jag gå till bibliotiket. 

Tjoho 


Wow känns typ som om jag fått min första hatkommentar


😤



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0