DAGEN D! D-DAY!!!

venga vamos! IDAG KOMMER ELEONOR TILL MITT FAVVOSPÄNI!!!!!!!! wow. vilken knäpp grej. men kul!!! ska om ett par timmar fly den här lilla hålan och åka ner till fuengirola och vidare till flygplatsen och sen tillbaka för att ta över PARTYGATAN som var ett stadigt häng vid den här tiden förra året. hej och hå herreminje, vad man syndade där. 
 
 
 
det där skrev jag visst i lördags men glömde *publicera* det på *nätet*
 
men här då! en bildkavalkad obvs mest på eleonor (och mig:P)
första bilden i mobilen sen elli kom - toaletten på arkwrights. classy as. 
 
en extremt rare sight - eleonor sippandes på en GT på heaven's discoteca som ligger på fuengis sunkigaste gata där alla "giris" (utlänningar) hänger. som ett zoo 
 
vid fem-tiden träffade vi på några medicinstudenter från málaga som spelade serenader för oss och bjöd upp till dans :P 
Tack Dani 
 
nästa dag sket vi i Sunkan och åkte hem till Ronda
 
där tog vi selfies i min favoritpark i världen tillsammans med min klassis Katy och solnedgången
 
nästa dag åt vi lunch nära bron och elli tog världens bästa bild på mig. jag och bocherones = sant. smällde i mig en hel tallrik med de där små små stekta fiskarna
 
sen hände inget spec förrän nästa dag när vi åkte till SEVILLA!!!! omg vad kära vi blev i den staden!!! 
så extremt bra stad och vi var bara där i typ sex h
 
 
 
 
GIRALDAR! 
 
tog en snygg bild :) catedral giraldar var BETAGANDE så pass att vi satte oss precis utanför på ett asturistigt för lunch (skoja ba, vi var ashungriga). vi åt den äckligaste salladen i historien (jag klagar aldrig på mat) och drog fort som fan därifrån
 
fotade typ ingenting i sevilla men jag LÄR ju åka tillbaka dit inom en snar framtid. låter så jävla töntigt kanske men sverige känns för varje dag mer och mer långt borta, trivs och mår här i andalusien. skulle vilja flytta mina vänner hit bara. KOM HIT DÅ!! DET ÄR JU BÄTTRE HÄR!! ae skoja det är nog inte bättre här
 
efter sevilla, major shopping, en två h lång busstur och jag fnissande åt att elli hade dödsångest i bergen kom vi tbx till ronda och gick den enda *hippa* baren som finns i ronda och som är allt annat en typisk spansk. jag är en sån bra värdinna. det var kul! kändes som om vi var i sthlm när vi satt där och drack drinkar ur syltburkar! jävla påhitt
 
åt GOD middag på ett megaspanskt ställe sista dagen
 
jag skojade med jesus
 
tog selfies i *lobbyn* på eleonors hotell asså HAHA inredningen..........läggs inte mkt pengar på nån decorator här inte. försökte får med en byst föreställande nån grekisk brud men lyckades inte. hade varit grädden på moset
 
asså gröna plastrosor
 
SEN SA VI HEJDÅ VI SES I JULI!!!!!!!!!!!1 tack för att du kom! så gött och tjöta med nån på sitt alldeles egna lilla älskade språk! länge leve språken! 
 
KLART SLUT OVER AND OUT
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0