JAHA

så sitter man här igen då med nästintill solsting och magvärk och yrsel och undrar 1. varför jag är sjuk ASMYCKET här när jag aldrig är det hemma och 2. varför jag ALDRIG lär mig att marssol i spanien inte är samma som marssol i sverige, dvs jag måste ha *solhatt* och solkräm samt inte suga i mig varje minut av solen bara för att jag kan *svenne på uteservering-syndromet*. så jävla tragiskt beteende. pga detta tragiska beteende har jag idag missat en perfekt fin söndag med 22 graders värme och måltider utomhus, och dessutom starten på semana santa med processioner inne i gamla delen av ronda. alla är uppklädda till tänderna och ska kolla på processionen med rökelser och troner som bärs på nacken av 50 killar och snubbar i strutar och facklor och ååååhhhh varför
men det är ju kul att ligga under täcket och kallsvettas och skriva uppsatser också 
 
fantastiska pics från förra årets procession i fuengirola minns ej vilken dag men som i vilket fall som helst tydligen är INGENTING jämfört med ronda. o jag som tyckte det var JÄTTEMYCKET
 
 
hälsningar från en sur en men som också är ganska glad för att det är dagsljus ute 
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0