det här är väl snart jag då

EFTERSOM JAG BÖRJADE PÅ YOGA IDAG!!!
 
det är fan en check på bucketlistan för mig (inte så yogaaktigt med bucketlists kanske...) eftersom jag har pratat i ÅR om (läskigt när jag kan skriva så) att jag vill börja praktisera yoga. det verkar som om det ofta krävs en helomvändning i mitt liv för att jag ska ta tag i saker eller förändra mig. Hur som så har jag gjort YOGA idag med spansk instruktör och klass, spännande, fattade faktiskt typ allting, var dock den enda som fick ett hjälpmedel eftersom jag inte nådde ner med händerna till marken :))))))))))))))))) mvh den yngsta och fysiskt minsta i gruppen men uppenbarligen stelaste (det var en äldre dam med som var mer rörlig än jag)
aja fan någon måste ju vara den som sitter på arslet och broderar timmar i sträck också
 
efter yogan gjorde jag och en kompis det enda rätta och köpte en svulstig chokladbakelse som vi förtärde under vår lektion i spanska
 
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0