idag saknar jag alla kompitar extra mycket. beror på mycket, 1. de är bäst och att inte sakna dem vore konstigt 2. jag har pms 3. jag var nyss inblandad i ngt som för mig kändes som en sammankomst liknande ett högtidsfirande eller en begravning sett till antalet släktingar som vistades på samma plats samma tid, men det var bara en liten mysig *testund*, med min familj (2 föräldrar 2 barn), 1 farmor, 1 farmors bror plus fru och dotter, 1 farbror, 1 faster, 1 kusin med två barn, 1 grannbarn, 1 gammelfarmor, antagligen fler som jag glömt, mitt i alltihopa *lilla jag*, bland ett högljutt kackel på spanska och skämt jag inte fattar. tycker ofta att det är otroligt skönt att sitta och bara lyssna när de babblar på och jag förväntas inte göra några större inlägg i diskussionerna, men jag saknar (lol det har gått 1,5 månad) att sitta och snacka strunt eller diskutera saker flytande
hur soooooooooooooooommmm
   sexinah
 
ogge och klärky och jag med en bra schvung på snedbenan
 tequila och cigaretter på tak i natten
 representing our generation
 
<3
 
bästis i hela världen <333
 
också bästis i hela världen <33333333
 oräkneliga gånger på munken med rasse och vicke <333
 sjöhäng fyfan vad NAJS
 
prata om saker som gör oss skitdeprimerade med the 1 and only kowalski 
 
asså <3
 
en till på kowwy för att hon är snygg, magisk och BÄST
karin <3 livets vän
 
bara skitfula bilder BUT I COULDN'T CARE LESS
KOMPISAR ÄR LIFE
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0