LITE BLANDAT

OKEJ JAG HAR SÅ MKT ATT GÖRA!!!!!!!!!!!!
 
eller nej det har jag inte, men jag har deadlines och jag hatar deadlines och därför skriver jag här. borde brodera en shitload av grejer samt skriva ansökningar och personliga brev men istället pinterestar jag kläder som jag vill bära i september i barcelona (lol) och lyssnar på mina spanska radiohits (mitt vokabulär om olycklig kärlek och snygga tjejer är starkt nu). omg jag älskar ronda SÅ mycket men vad skönt det ska bli om/när jag får bo i en stor stad (igen). Längtar. OCH carpar diem här förstås, igår joxade vi i trädgårdslandet igen (SÅ MYSIGT ATT RENSA OGRÄS?! hade glömt) och drack kaffe i skolan och imorgon ska vi på picninc och winetasting på en äkta liten spansk bodega och äta jamón y queso och ba GÖTTA! plus att jag är ledig! tjoho! ska ba tänka ut min bästa vineyard-outfit. 
 
ANNARS DÅ?!
 
jorå 
 
en guiri i solen...
 
1 sexig tjurfäktare (...) (I FÖRBUND MED OMORALEN) som heter jose maria manzanares och är...................allt 
 
 
 
 
OCH MODELL FÖR ETT AV MINA ABSOLUTA FAVVOLYXMÄRKEN
yass..............ok......... spanien gör ngt med mig alltså, blir så knäpp :)
 
 
 
TILL NGT MER OK!! 
alltså kläder och skor, livets sötma 
fyfan vad jag ÄLSKAR fina och roliga kläder och skor. alltså inte svarta t-shirtar utan såna kläder man blir pirrig av och känner sig som ett konstverk i (för det gör man ju så himla ofta :)))))))
 
nyårsoutfit 2015 (VART SKA VI ÅKA TJEJER?????)
MINUS CONVERSEN men annars perfekt
wow
groovy
blev ofrivilligt ngt slags mocka/70-tals/brunt tema här
<3 magiskt
rosa och rött, snyggaste färgkombon EVER. tsm med blått och rött, och orange och rosa
exakt såna vill jag ha
för att helsvart är det snyggaste man kan ha på sig
gu
den här outfiten från Miu Miu som millan C ser ut som en liten sexy bibliotikarie i
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bibliotekarie*

2015-04-23 @ 23:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0