JAHA

vreden har lagt sig, ännu en veckojävel har gått och jag är utmattad efter den här helgen
 
var på katolsk konfirmationsfest-ish igår och det var flådigt, jag hade en topputstyrsel (minus den synliga bh:n på bildern över) och kvinnliga släktingar i beiga sidenklänningar och blonderat rullat hår och pärlhalsband (tänk er såna överklasstanter som dricker för mkt vin i franska filmer) ville låna mitt läppstift. 
 
jag är verkligen expert på att ta normalfula kort
lilla m som hatar att bli fotad och som tillsammans med sin bror hade outfits som väl var värda mer pengar än hela min garderob :))))))))))
ja ni ser ju
 
 
 
de två bilderna här ovan är tillägnade min älskade JOHANNA GU VAD JAG SAKNAR DIG!!!!! tänker alltid på henne när jag ser de här två och fnissar lite gott för det är typ hon och jag när vi plussat 60 år. tänker mig att vi kommer turas om att hälsa på varandra någon gång i månaden när hon bor i en strandvilla i Nice och jag i en våning i Barcelona 
så kul vi ska ha
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0