EL AIRE DE ANDALUCIA

min spanska-level har halkat igen och känner mig duktig bara jag får ur mig ett *como estas*, är SÅ TRÖTT på att prata språk jag inte kan uttrycka mig på till 100%. språk är verkligen ett tungt jävla verktyg. så energitömmande att behöva tänka innan man pratar. oj oj gnäll gnäll. 
 
ANNARS DÅ? jorå, efter en semana santa av värme utan dess like (en svensk vecka i augusti) så har det idag blåst upp till nån jävla storm. april är väl den jävligaste månaden av de alla??!
 
 
Var på tjurfäktning i Marbella i söndags, första gången för mig, orkar inte ens diskutera hur löjligt, onödigt och farligt det är. 4 tjurar avrättade på mindre än två timmar (inför en tam publik på max 50 pers, inte för att det spelar nån roll eg men det finns liksom INGEN rim o reson), en person hamnade under en tjur och fick föras till sjukhus och en fick hela sin dräkt sönderriven av ett horn.................. plus machokulturen inom tjurfäktning är fucking SICK
med den här hysteriska selfien vill jag bara visa hur LÅNGT MITT HÅR ÄR!!!!!!!! har väl inte haft såhär långt hår sen jag gick i typ 4:an. ville bara info:a
 
btw VILKA ÄR NI 4 PERS SOM LÄSER DETTA???? på riktigt, jag undrar. hör av er. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Majken T

JAG ÄR EN gillar ju dig and ur blog

Svar: OMG OMG MAJA!!!!!!!!<333 fyfan vad najs. my 1 and only blog reader. hädanefter ska jag bara blogga för dig. asså wow det var så kul när vi sågs på klubb kahlo så vi måste gå ut tsm i sommar. PUSS
linnkarlsson.blo.gg

2015-04-08 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0