dygnsrytm:

me doin a *miley*

titta här, ack så lycklig och lättsam hon var, flickebarnet som är jag. jag var taggad på en helkväll med nya arbetskompisar och den slutade med att jag hade sjungit båda abba och Britney spears på en karaokebar, fått en hel pinta av misstag hälld på mina kläder och att jag tappat bort mina hemnycklar någonstans i dimman. Inte så bra grej. Kom hem till en kompis vid halv sju, sov tre timmar, gick hem, walk of shameade in med utsmetad smink och gårdagens (öldoftande) outfit och en ursäkt som inte på långa vägar täckte den träskiga sanningen. Jaja. Sen gick jag och kopierade nya nycklar och sen gick jag till jobbet. Det var inte det mest produktiva arbetspasset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0