1

Hej hej hallå! (några poäng till den som gissar vilken låt!) 
 
Jag är ju nu i Spanien vilket inte många av mina vänner kan ha missat efter mitt ihärdiga instagrammande. Jävel vad jag har det bra och jag saknar ingenting med Sverige (skoja, förlåt mamma, förlåt Henrik). Allt här är enkelt, opretentiöst (förutom deras kaffe) och skojigt. Jag bor cirka 100> meter från stranden *feeling free as a bird*. Hela dagarna så hårdknegar jag på ett café, och här finns inget som heter betalt lunchrast eller övertid :))))) Men kul har jag! Spanjorerna (alltså de jag träffat) är så löjligt gulligt noggranna med sitt kaffe, de har minst 15 olika kaffe och blir alltid lika gnälliga om de inte får det precis som de vill ha det. "Nej nej alltså det här är inte en nube (=moln), det här är en sombra (=skugga)". *jaha* De vill alltså ha en skugga av kaffe eller en manchado (=fläck) av kaffe och resten ASVARM mjölk. Typ varm mjölk med lite kaffesmak. Jag lolade i början men nu har jag vant mig. Fatta poetiskt ändå! Goddag, kan jag få betala15 kr för en skugga av kaffe och resten 1,5 dl mjölk. Por favor! Som en dikt. 
 
 
 
älskar att visa bilder på detta och känna avundsjukan genom cyber-space!
min urgulliga kusin
 
fuengirola by night
 
självklart kommer också lite bilder på Millan C eftersom hon är cirka bäst och tuffast av alla 
 
 
 
 
 
 
 
antagligen mina favorit-celebrities! fram för galna kvinnor som rakar av sig håret och är sexiga när de vill!
hasta luego! 
 

Kommentarer
Postat av: Nora

Ja äntligen har du börjat blogga igen! Keep it up miss fabulous!

2014-01-31 @ 12:29:05
URL: http://monphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0