me atm

SIESTAAAAAAAAAAA
 
En grej jag upptäckte (typ) nyss är att GUSTAF NORÈN HAR BALLLAT UR STILMÄSSIGT?! Jag älskar när folk gör det men blev så förvånad när jag fick se hans blonda stripor och kedjan runt halsen. 
vad händer liksom. Fett skön. Älskar hans hår 
 
Eftersom min hjärna är lite siesta-trög så gör jag det jag är bäst på och bara slänger in helt random grejer som inte hänger ihop. SAKNAR DESSA!!! Åh bästa Klubbverket på bästa Östgöta Nation. Den där kvällen är en kväll att komma ihåg 4-ever and ever. Skönaste gruppen människor i mitt liv typ. Gjorde lite ont att lämna dem :'( 
häromdagen åt jag sushi-meny ute. Vårrullar, 6 maki, nudlar med friterad kyckling, färsk frukt efter det och en öl 80 KR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
saknar också detta fantastiska gäng
och den här vackra människan<33333333333333333333
och mina världsbästa Oggzter och Klara som skymtas<333
och de här två underbara i sitt rätta tillstånd
och Elli och jag när vi tror att vi är coola på skoltoaletten, strike a pose NO SHAME
studentnatten<3 
bussgänget. skpg-->nkpg finest 
och finaste julia och eleonor
saknar också eleonor efter några glas champagne
och de här fantastiska kvinnorna när vi var i PARTILLE, PARTILLE (annars också såklart)
och min vackra, kloka, roliga Johanna
och terzan som är typ den coolaste personen jag känner
och den här världsfina<3 (och maten)
saknar också mig själv (schizo??) från den här kvällen. FÖRE
EFTER!!! *bjuder på mig själv :D* en av de roligaste kvällarna i mitt liv. att gå på bal<333
och älskade syskon, mamma och Brittan (hon deltog exklusivt på min 20 års-fest)
 
plus alla andra och allt annat jag saknar
vilket dock bara är en ganska mysig känsla eftersom jag trivs så otroligt bra här. FUNKAN<3 
puss och kärlek och ta hand om varandra och gör saker ni tycker är kul *visdomsord* från lenny K 
häääjdåå

Kommentarer
Postat av: Nora

Och vi saknar dig Linnpan <3 men kör hårt i spanien, don't let anyone put you in the corner

2014-02-14 @ 11:49:53
URL: http://monphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0