hej och hå

Här är allt upp och ner, avigt och rätsidigt, paradis och helvete. Faktiskt. Ibland undrar jag om jag inte verkligen är med i en tv-såpa. Här tar folk ut svängarna, ibland så mycket att de trillar över räcket men det är iallafall en otroligt innehållsrik vardag. Är så GLAD över det. Mitt i allt kaos så lutar jag mig tillbaka och bara embracear livet. Vad annars kan jag göra??? 
 
Jag råkade mig in på ellis och min gamla bloggis, VILKA FLASHBACKS!!! Är det möjligt att sakna sig själv från en annan tid??? För i såna fall gör jag det. Då var jag rolig och knäpp, nu är jag....vuxen...och ängslig... Suck. 
 
Här kommer väldigt många buffy-gifs
Ni som inte kollar/har kollat på Buffy är nästan dumma i huvudet. Gör det, man blir en bättre människa
hehehhhh
 
Hoppas ni hade en happy valentines, det hade verkligen jag. Var på en hejdundrande 40 års-fest utan att vara inbjuden. Spontant och härligt!  Efter diverse strapatser så klubbade jag med nyfunna vänner till fem på morgonen för att sedan sova fyra timmar innan de var dags för jobb. y.o.l.o osv 
 
Idag fyller den här eminenta ärtan 20 ÅR!!!!!!!!!!!!!!! Massor med grattis till dig Klauri, vad jag saknar dig. Smartaste kvinnan jag känner. Längtar tills vi sitter i Östgötas bibliotek om några år och livsfilosorerar och studerar och planerar klänningar inför balerna <333 Detta foto är för övrigt så himla REPRESENT för alla helt amazing roliga moments vi har haft ihop (tror att jag är cool som blandar engelska och svenska)
 
Och igår fyllde den här fantastiska pärlan 20 år!!! Helt outstanding Alba, finns ingen som henne. Hon e en stjärna på min himmel osv. Som jag saknar henne med!! Hur dum i huvudet är inte jag egentligen som har vänner som jag älskar och sedan bara lämnar dem och tjatar om att jag saknar dem hela tiden??? 
 
*HAIR-RIOT*
 
jag fattar inte varför jag är den enda i världen som är besatt av bitstrips. DET ÄGER JU!!! OCH ALLA ÄR SÅÅ SANNA!!!
 
 
jaja
 
nu orkar jag inte klämma fram mer *skojiga grejer*
puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: m to the aja

ÄLSKAR buffy. bäst är hon. alltså tots get what u mean om att sakna sitt gamla jag. eller alltså, inte jättelångt tillbaka. och bara vissa delar. men att vara *knasig* och *ohämmad* och *djup* och *flummig* osv.
hehe saknar dig så tänkte lämna en liten hälsning <33

förresten, jag älskar bitstrips!! det är jätteroligt! och talande! känns som att det betyder nånting, som ett horoskop typ. min favvis är en på mig och maja på en flygande matta där det står att jag will show maja the world. that's me.

okay hejdå lots of love
mvh blandar också engelska

2014-02-17 @ 23:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0